Брэнд піва Holsten вяртаецца на беларускі рынак з пашыранай лінейкай і ў абноўленым дызайне. У кампаніі "Аліварыя" лакалізавалі вытворчасць адразу двух гатункаў – Holsten Light і Holsten Export
- Геаграфія брэндаў, якія прадстаўляе кампанія "Аліварыя" ў Беларусі, пастаянна пашыраецца. Мы выкарыстоўваем рэцэптурныя напрацоўкі калегаў з Carlsberg Group, каб на нашым заводзе зварыць вядомыя ў многіх краінах гатункі, захоўваючы высокую якасць і смак. Брэнд Holsten, ужо знаёмы беларускім спажыўцам, адносіцца да сегмента чэшска-нямецкага піва. Таму навінкі ацэняць прыхільнікі традыцый нямецкай піўной культуры, - адзначаюць у кампаніі "Аліварыя".
Holsten Light валодае чыстым соладавым густам у спалучэнні з мяккай горыччу. У водары -хмелевыя і кветкавыя ноты. Унікальная тэхналогія фільтрацыі надае піву мяккі смак. Утрыманне алкаголю - 4,4%.
Holsten Export валодае глыбейшым і насычаным густам. Рэзкі кветкавы водар і прыемнае послевкусіе вылучаюць гэтае піва сярод іншых светлых гатункаў. Утрыманне алкаголю - 5,4%.
Holsten Light і Holsten Export спалучаюцца з рэзкімі, вострымі і сметанковымі сырамі, мяснымі стравамі, морапрадуктамі.
Навінкі ўжо паступілі ў продаж: у шкляной бутэльцы абёмам 0,45 л і ПЭТ - 0,9 л, а Holsten Export з'явіцца яшчэ і ў бляшаным банку аб'ёмам 0,45 л.
Брэнд Holsten - найстарэйшы брэнд нямецкага піва, які вырабляецца з 1879 года. Ужо тады на этыкетцы выкарыстоўвалася выява рыцара, які ў наступстве стаў сталым лагатыпам брэнда Holsten. Гэты сімвал падкрэслівае спадчыну брэнда і нязменнасць традыцый.