У Батанічным садзе, у месцы з максімальнай канцэнтрацыяй прыроды, была адкрыта "Нулявая экспазіцыя". Інтэрактыўная оpen-air выстава стваралася кампаніяй "Аліварыя" сумесна з беларускім мастаком Васілём Зянько.
Шэсць люстэркаў сімвалізавалі шэсць важных экалагічных і сацыяльных пытанняў, якія датычацца выкарыстання вады, забруджвання глебы і атмасферы, утылізацыі адходаў, безадказнага спажывання алкаголю і невыканання правілаў бяспекі.
Кожны экспанат - не безаблічны прадмет. Дзякуючы ўласцівасцям люстэрка быў створаны эфект інтэрактыўнасці з гледачом, які становіцца не проста наглядальнікам, а прамым удзельнікам праекта. Таму кожны экспанат мяняўся ў залежнасці ад таго, хто ўзаемадзейнічаў з арт-аб'ектам. Зразумець усю сутнасць экспазіцыі дапамагалі QR-коды.
Тэматыка была абрана не выпадкова. З'яўляючыся часткай міжнароднай карпарацыі Carlsberg Group, "Аліварыя" варта ESG-праграме Together Towards Zero & Beyond, заснаванай на канцэпцыі дасягнення мэт "6 нулёў". Гэтаму і была прысвечана выстава.
Як закрыць купальны сезон адказна? "Аліварыя" запрасіла мінчан на "сухі пляж", каб адказна закрыць купальны сезон. Тут прапаноўвалі прайсці акватэст па бяспечных паводзінах на вадзе і атрымаць тэматычныя прызы ад брэнда.
Тэма бяспекі падчас пляжнага адпачынку актуальная кожнае лета: не ўсе прытрымліваюцца простых, але важных правілаў, так што статыстыка гібелі ў вадаёмах, на жаль, абнаўляецца штогод. Менавіта таму напярэдадні Сусветнага дня адказнага спажывання піва, які адзначаюць у верасні, брэнд "Аліварыя" вырашыў звярнуцца да тэмы бяспекі на пляжы і на вадзе.
У рамках праграмы развіцця маладых талентаў “Прага росту” студэнты апошніх курсаў ВНУ і выпускнікі праходзяць аплачваную стажыроўку ў кампаніі і могуць пачаць будаваць кар'еру ў адной з некалькіх прафесійных сфер.
Працягласць стажыроўкі - ад 3 да 6 месяцаў (з лютага па жнівень). На гэты час "Аліварыя" прапануе афіцыйнае працаўладкаванне, гарантаваную зарплату і кампенсацыйны пакет: карпаратыўную мабільную сувязь, харчаванне, наведванне басейна, квіткі на спартыўныя матчы і іншыя бонусы.
У перыяд стажыроўкі ўдзельнікі цалкам апускаюцца ў карпаратыўную сераду кампаніі. За кожным стажорам замацоўваецца настаўнік, які будзе курыраваць увесь працэс атрымання ведаў і навыкаў.
Удзельнікі праграмы вывучаюць асноўныя бізнес-працэсы буйной міжнароднай кампаніі, удзельнічаюць у рэалізацыі праектаў па сваіх напрамках, атрымоўваюць каштоўны вопыт ад сапраўдных прафесіяналаў.
Кампанія накіраваная на прыцягненне ўвагі да ўнікальнай прыроднай тэрыторыі ў межах Мінска, наданне тэрыторыі ахоўнага статусу, а таксама фарміраванне экалагічнай кампетэнтнасці і прыцягненне насельніцтва да актыўнай аховы прыроды.
Пойма ракi Свiслач была абраная на карце не выпадкова: гэта ўнiкальная тэрыторыя ў межах горада можа пахвалiцца дзiкай натуральнай экасiстэмай, якая фармiруе экалагiчны каркас сталiцы. На тэрыторыi поймы захавалася мноства рэдкiх відаў раслін і 5 відаў птушак, занесеных у Чырвоную кнігу Рэспублікі Беларусь.
У розныя гады акцыя праводзілася ў супрацоўніцтве з Мінскім гарадскім камітэтам прыродных рэсурсаў і аховы навакольнага асяроддзя, удзельнікамі руху «Мэта 99» і прадстаўнікамі футбольнага клуба БАТЭ.
З мэтай зніжэння негатыўнага ўздзеяння на навакольнае асяроддзе ў кампаніі была распрацавана доўгатэрміновая праграма па асобным зборы адходаў «Зялёная смага», якая стартавала ў 2013 годзе і паспяхова рэалізуецца па гэты дзень. Праект уключае распаўсюджванне інфармацыі аб правілах «зялёных» паводзін; фарміраванне эка-арыентаванага мыслення ў супрацоўнікаў; раздзельны збор паперы, шкла і пластыка на тэрыторыі і ў офісах кампаніі, а таксама рацыянальнае выкарыстанне і эканомія прыродных рэсурсаў.
Аліварыя сумесна з УДАІ горада Мінска правяла акцыю "ЗА бяспечнае кіраванне", закліканую павысіць культуру дарожнага руху і адмовіцца ад ужывання алкаголю за рулём.
Прафесіяналы экстрэмальнай мота- і аўтасферы пагадзіліся праверыць сваё майстэрства кіравання ў нестандартнай сітуацыі. Для эксперыменту матагоншчык, інструктар школы экстрэмальнага кіравання, і выкладчык аўташколы з шматгадовым стажам паспрабавалі выканаць элементы, якім навучаюць у школах кіравання. Аднак зрабіць гэта ім трэба было ў спецыяльных акулярах, якія імітуюць стан п'янага чалавека. Эксперымент прымусіў задумацца пра культуру безалкагольнага кіравання нават майстроў з дзесяцігадовым стажам, што ўжо казаць пра тых кіроўцаў, якія толькі селі за руль.
Імя Караля Чапскага залатымі літарамі ўпісана ў гісторыю піваварнай кампаніі "Аліварыя". Па гэты дзень мы варым піва ў тым будынку, які быў пабудаваны мінскім кіраўніком горада графам Чапскім.
У сваёй сядзібе ў Станькава ў канцы ХІХ - пачатку ХХ стагоддзя Караль Чапскі ўкараняў перадавыя тэхналогіі таго часу, многія з якіх потым перанёс у Мінск.
«Аліварыя», сумесна з аўтарам праекта, архітэктарам Алегам Масліевым і пры падтрымцы Мінаблвыканкама і Міністэрства культуры, правяла рэстаўрацыю зоны адпачынку сядзібы Чапскага. Па гістарычных дакументах былі адноўлены ў першапачатковым выглядзе драўляныя прыстань і мост, каменныя лаўкі і іншыя аб'екты. Цэнтральным элементам выспы з'яўляецца ратонда з каланадай з васьмі калон. Такія ратонды - характэрны элемент многіх паркаў Беларусі, але гэтая - адна з нешматлікіх, якія захаваліся з XIX стагоддзя.
У дзень урачыстага адкрыцця зоны адпачынку сядзібы Станькава больш за 400 супрацоўнікаў «Аліварыі» прыводзілі ў парадак тэрыторыю «Вострава радасці».
Тарамат «Cэканд-ПЭТ» з'явіўся ў ГЦ «Скала». Аўтамат, усталяваны піваварнай кампаніяй «Аліварыя» сумесна з гандлёвай сеткай Green, прымае ПЭТ-тару і алюмініевыя бляшанкі любых вытворцаў. Узамен ён выдае зніжкі на пакупкі ў гандлёвай сетцы Green.
Пластыкавую і алюмініевую тару з аўтамата плануюць вывозіць на завод «Спецкамунаўтатранс», пасля чаго атрыманая другасная сыравіна адправіцца на паўторную вытворчасць. Там былыя ПЭТ-бутэлькі ператвораць у футбольную форму, садовую мэблю і іншыя карысныя рэчы.
У Сусветны дзень адказнага спажывання «Аліварыя» пусціла бясплатныя аўтобусы ад самых барных вуліц Мінска ў аддаленыя спальныя раёны.
Шэсць маршрутных таксі «Аліварыя-лайнс» выправіліся ад Зыбіцкай, Рэвалюцыйнай і Кастрычніцкай па «зялёнай», яшчэ не пабудаванай галінцы метро, каб вярнуць да 00:00 дадому тых, хто ўмее весяліцца адказна: да паўночы і з нулём праблем на наступны дзень.
Дзень адказнага спажывання піва (Global beer responsibility day) адзначаюць штогод у сярэдзіне верасня. Гэта маштабная акцыя закліканая прыцягнуць увагу да культуры піцця - ад колькасці куфляў у пабе за адзін вечар да «забароны» заседжвацца пасля паўночы. Мерапрыемствы праходзяць у 62 краінах, у тым ліку ў Германіі, Аўстрыі, Бельгіі, а з 2015 да акцыі далучылася Беларусь, дзе культуру адказнага спажывання піва дапамагае фармаваць піваварная кампанія «Аліварыя».